Tuesday 13 September 2011

Zodra zij Fearless. . . in Love, Werk en Leven

Hoe angst beperkt ons
Afgezien van de belangrijke momenten van angst in ons leven, zijn er vele andere keren dat we offeren onze persoonlijke waarheid om mee te gaan, worden goedgekeurd, of gewoon leuk zijn. Want ondanks al onze vooruitgang, is er nog een enorme premie op vrouwen die de opvang en het team spelers die geen rock de boot. Zoals Marlo Thomas zei ooit:''Een man moet Joe McCarthy worden meedogenloos genoemd. Alles wat een vrouw moet doen is je op te houden. Of, als een vriend van mij die werkzaam zijn in de verraderlijke politieke wereld van Beltway Washington vertelde me, Het is goed om een ​​teamspeler, maar je ook moet weten het verschil tussen ons allen eendrachtig samen en ieder van ons het losraken van de dezelfde rots . Als je ze laat, zal de hongerige kleine gremlins van een compromis verslinden je, beetje bij beetje en komen om je leven te domineren. Ze de angst feed worden weggelaten, de angst dat de overlevingskans onmogelijk zal zijn buiten de stam. Geen wonder dat fear schiet door onze aderen, vernauwen onze bloedstroom en het afsluiten van onze creatieve energie - we zijn in survival mode.
Als we in de greep van de overleving denken, de dominante illusie is dat als we eenmaal de vijand waar we overwinnen, overwinnen van de obstakels voor ons, om over de volgende heuvel, zal het leven veilig, vrij van problemen, perfect. Dan zullen we onbevreesd. Dan kunnen we beginnen met het leven dat we geweest plan. Maar dat langverwachte dag komt nooit omdat er altijd een andere vijand, een ander obstakel, een andere heuvel.
In angst te leven is de ergste vorm van belediging van ons ware zelf. Door het hebben van een dergelijk laag wat voor wie we zijn - voor onze instincten en vaardigheden en de moeite waard - we bouwen een kooi om ons heen. Om te voorkomen dat anderen het afsluiten ons naar beneden, wij doen het voor hen. Gevangen door onze eigen angsten, we dan beweren dat we niet in staat om te hebben wat we willen, altijd wachten tot anderen ons toestemming geven aan het leven te beginnen. Al snel beginnen we te geloven dat dit de enige manier.
De meest voorkomende reactie op deze crisis van het zelf is overeenstemming: De individuele, Erich Fromm in Escape schrijft vanuit vrijheid, niet langer zichzelf, hij neemt helemaal het soort persoonlijkheid hem aangeboden door culturele patronen, en hij daarom wordt precies zoals alle anderen zijn en zoals ze verwachten dat hij moet worden. . . Dit mechanisme kan worden vergeleken met de beschermende kleuring sommige dieren nemen.
So, ironisch genoeg, de vrouw die goed lijkt aangepast kan degene die gewoon is geworden het meest comfortabel wordt geregeld door haar angsten, terwijl de neurotische wordt nog steeds dapper moeite om onverschrokkenheid te bereiken.
Mastering Fear
Onverschrokkenheid is niet de afwezigheid van angst. Integendeel, het is de beheersing van angst. Moed, mijn landgenoot Socrates betoogt, is de kennis van wat niet te worden gevreesd. Dat wil zeggen, er zijn dingen die we moeten bang zijn - we willen blijven leven, na alles. We zullen nooit volledig te elimineren vrezen van ons leven, maar we kunnen zeker op het punt waar onze angsten ons niet weerhouden te durven nieuwe dingen te denken, nieuwe dingen proberen, risico's nemen, mislukken, opnieuw beginnen, en gelukkig zijn.
Onverschrokkenheid is over het krijgen van nog een keer dan vallen we naar beneden. Hoe comfortabeler zijn we met de mogelijkheid om te vallen, hoe minder bang we zijn van wat mensen zullen denken of en wanneer we dat doen, hoe minder veroordelend van onszelf zijn we elke keer als we een fout maken, hoe meer angst we zijn, en hoe gemakkelijker onze reis zal worden.
Ik herinner me een keer te praten met mijn acht jaar oude dochter voordat een school prestaties. Ze bleef zeggen dat zij ze vlinders in haar maag, omdat ze bang was om te gaan op het podium. Wat als, vroeg ik haar, de vlinders zijn er eigenlijk, want ze was enthousiast gaan op het podium? Ze behandelde het idee. In feite werd het een grapje tussen ons. ''Ik ben niet bang, mama, ze zou zeggen. ''Ik ben enthousiast. Hoe meer ze herhaalde het, hoe meer ze geloofde het en hoe minder bang ze was. Aangezien angst is zo'n een oer-reactie, waardoor de keuze om verder te gaan despite angst is een geëvolueerde besluit dat onze dierlijke natuur overstijgt.
In de hoofdstukken vooruit, dan zal ik een stappenplan voor het bereiken van onverschrokkenheid in elk aspect van ons leven, een straight-to-the-point manifest over hoe je onbevreesd. Hoe te vet. Hoe om te zeggen wat we moeten zeggen en wat we moeten doen op een manier die ons heeft omarmen, niet bang, de reacties van anderen te doen. Waarom uit te spreken bijna altijd beter dan stilte. Hoe om te beoordelen wat er met ons bedrijf terug van onze beste, meest eerlijke zelf en wat we moeten doen om te veranderen. Daarom zal de wereld een betere plek zijn als we actief inzetten voor de dingen die we willen en geloven inch
Ik heb mijn eigen sleutel tot het overwinnen van angst. Ik kijk voor de nog midden in mijn leven en in mijn zelf, de plaats die niet gevoelig is voor een constante leven ups en downs. Het betekent niet, dat ik geen mijn hoofd verliezen en dat ik niet zou liever hebben succes en lof dan falen en kritiek, maar het betekent wel dat ik mijn weg terug te vinden naar dit centrum, dat veilige opbouw van innerlijke steun , dus dat al mijn negatieve emoties, en vooral mijn angsten, worden kansen om onverschrokkenheid te bereiken. Als we dat meer innerlijke vrijheid en kracht te vinden, dan kunnen we evolueren van een angstige staat van het leven in een staat van de vrijheid, vertrouwen en geluk.
We hebben zoveel potentieel, maar we houden onszelf terug. Als mijn dochters en vrouwen van alle leeftijden, hun rechtmatige plaats in de samenleving, moeten ze onbevreesd. Dit boek is opgedragen aan hen en aan dat doel.

No comments:

Post a Comment