Wednesday 28 September 2011

Leuke vragen aan je vriend vragen

Vriendjes worden beschouwd als een van de meest bijzondere personen op aarde. Ze laten ons het gevoel wilde. Maar we moeten voorzichtig zijn. Er zijn veel mannen die alleen willen profiteren van ons te nemen aan het einde. Sommigen van hen nemen deze gelegenheid om ons leven te ruïneren. En het echte probleem is gebaseerd op ons dat we geen vriendjes diep weten. Daarom maken wij geloven dat ons leven niet zou compleet zijn zonder hen.
Het merendeel van de jonge koppels denken dat ze een lange romantiek leven. Dan, op het begin hebben we veel van de verbeelding als ons hart stroomt over van liefde. Dan liefde magie is en de persoon die je liefde is als de lente, met bloemen, zon en een droom het leven biedt. Dan, aan het begin willen we graag alles over onze partner te leren kennen en soms vragen we ons vriendje leuke vragen. Daadwerkelijk leuke liefdevolle en samen plezier maken is een leuke functie van een langdurige relatie. Kunnen we stellen een aantal leuke vragen voor je vriend, die u kunnen helpen hem beter kent.
1) Als je een geometrische vorm, wat zou je willen zijn?; 2) Wilt u meer relaties in dezelfde tijd hebben?; 3) Als u een vogel of een dier wat zou je willen zijn?; 4) Bent u als liefde spelletjes zoals Master - slaaf, arts - patiënt, leraar - student?; 5) Wat is het nummer dat je kunt associëren met mijn imago?, 6) Wij zijn op een feestje en je ziet een leuke meid, maar je hoeft niet in de gelegenheid om te praten met haar. Wat doe je om haar te laten weten dat je haar wilt, zonder me pijn?; 7) Je ontmoet bij toeval een vriendin van mij op de disco. Ze is erg blij en ze is flirten met je mee. Wat doe je?; 8) ontdekte ik vertel je een leugen voor mij. Hoe reageer je?; 9) We zijn samen 's nachts, in de bergen, in een afgelegen boswachtershuis. Zal je pyjama?; 10) Wilt u een strip-tease aantal uit te voeren voor mij?; 11) Je bent alleen in mijn huis. Wat ga je doen?; 12) Wat zou je koken voor mij?; 13) Wil je mijn huid tattoo voor jou?, 14) Wil je dat ik alle tijd minirok te dragen of in een royale hals hebben?; 15) Wat zou je willen veranderen aan mezelf?; 16) Wanneer zal je je eeuwige liefde voor mij verklaren?; 17) Wat moet ik voor altijd van me houden?; 18) Heb je het geduld hebt om met me mee als ik een jurk te kopen?; 19) Kan je makkelijk vrienden te maken?; 20) Hoe kan je jezelf omschrijven in een zin?; 21) Wilt u een nacht met mij in het bos?; 22) Wat zou u doen als een beer kwam tot u en wij samen waren in het bos?; 23) Hoe kun je je voorstellen dat bos met beren en een meisje die heeft je hulp nodig?; 24) Wat bloemen wilt u mij bieden?; 25) Als je zag een veld vol bloemen zou je een heleboel van hen kiezen voor mij?, 26) Wat zou je doen als we op het strand en een heleboel andere meisjes zijn er boven minder en ze zijn vriendelijk met je?; 27) Wat voor soort paarden zou u willen rijden?, 28) Wat is je favoriete jeugdheld?; 29) Vind je het leuk om te beschrijven wat je ziet in de wolken?; 30) Wilt u een avontuur roman te schrijven over ons?; 31) Heb je je vrienden vertellen wat we samen doen?; 32) Wil je een zandkasteel te bouwen met mij op het strand?; 33) Wilt u een bad met mij met roze en gele rozenblaadjes?; 34) Wilt u een glas champagne met mij hebben?; 35) Wil je de liefde om me op het tapijt, ten overstaan ​​van een open haard?; 36) Wilt u in staat zijn om mijn computer te repareren?; 37) Kunt u mij vertellen in een paar seconden wat is een baksteen nuttig voor?; 38) Wilt u samen te zijn personages in een SF film?; 39) Wilt u onze huwelijksreis door te brengen op een afgelegen eiland?
Oeps! Dat is niet leuk meer! Je moet nooit vragen je vriendje een vraag in verband met het huwelijk. Dus laten we verder gaan.
40) kunt u eenvoudig 10 woorden rijmen met potlood?; 41) Bent u in staat om uit te leggen wat heb ik vannacht gedroomd?; 42) Beschouw je jezelf een gelukkig mens, want je hebt mij ontmoet?; 43) Wilt u het beantwoorden van vragen aan kinderen?; 44) Wilt u voor te stellen dat ik een zwarte panter ben en je bent een slechte jager?; 45) Wilt u, geef mij mijn ontbijt op bed?; 46) Kun je je voorstellen vrijen voor mij en het eten van aardbeien en druiven?; 47) Wil je voedt mij met hen?; 48) Wat zou je doen als je Robinson Crusoe?; 49) Wat voor soort muziek wilt u luisteren met mij?; 50) Denkt u dat we eerder hebben ontmoet, in een ander leven?
Laat je niet intimideren over de mannen aanwezigheid. Je moet deze vragen voor meer informatie over je date of je vriendje leren kennen. Vraagprijs nooit kwaad. Kennen van de waarheid over hen helpt, dus vragen wij. Deze vragen indirect kan ons helpen dat elke detail we moeten weten over mannen.
Nou, kan deze lijst voort te zetten tot 's morgens en meestal uw fantasie kan worden gevoed door de antwoorden van uw jongen vriend, en vergeet niet: lachen helpt ons langer leven!

No comments:

Post a Comment