Wednesday 7 September 2011

Mannen, Love & Sex: The Complete User's Guide voor Vrouwen

Wat maakt een man verliefd worden?
en de eenvoudige woorden die kan ontketenen onze diepste gevoelens - Waarom we niet kunnen liefhebben in totdat u ons de weg te laten.
Vraag: Jongens, geloof je je je zielsverwant ontmoet?; Ja, ik ben met haar nu .................................. 53 procent; Ja, maar we zijn niet langer samen :........................ Met 14 procent; Ja, maar we waren nooit samen als een paar :......... 9 procent; nr. :............................................. ............................. 24 procent
Denk aan een goede relatie alsof het een heerlijke maaltijd: Een heerlijke, vlezige steak van seksuele passie vergezeld van een fijne, delicate wijn van romantiek en engagement. Zowel van ons willen het allemaal - de perfecte, voldoet natuurlijk. En we moeten allebei - biefstuk zelf is droog en onbevredigend, en wijn aangeschoten krijg je, maar het zal niet voldoen aan uw honger. Nu, voor de metafoor politie mijn rijbewijs in te trekken, laat me gewoon druk op deze analogie een beetje verder: Mannen zijn iets meer gericht op het vlees van de relatie, en vrouwen een beetje meer op de wijn. Maar beide seksen willen opstaan ​​van de tafel helemaal tevreden. Heb je bewijs? Meer dan driekwart van de mannen gelooft in soul mates (zie hierboven). En als we onze jongens gevraagd te kiezen tussen het voldoen aan de liefde van hun leven of hebben fantastische seks voor zes maanden, 92 procent koos verliefd worden. (De overige 8 procent waren waarschijnlijk Maxim lezers.) Bedenk wat deze drie mannen zei over de ervaring van verliefdheid:
We moeten liefde, loyaliteit en scheikunde bovenal voelen, zegt Ian, 31. ; Mannen voelen ook de vlinders en duizeligheid dat vrouwen doen als ze verliefd zijn, zegt Robert, 26. ; Vrouwen niet beseffen de meeste jongens zijn in de liefde lang voordat ze bereid zijn om het toe te geven aan iedereen, zegt Drew, 30.
; Dus waarom dan doet het altijd lijkt alsof vrouwen leiden de relatie in de richting van betrokkenheid, en mannen dienen te worden meegesleurd als een peuter naar een tandarts afspraak? Omdat in de vroege-on Stratego spel van dating, moeten we te zien waar je eerste bewegende. Beschouw dit: Minder dan de helft van de mannen zeggen dat ze meestal de eerste die om te zeggen Ik hou van je in een relatie, en meer vrouwen dan mannen in eerste instantie snijden het onderwerp van het nemen van de relatie naar het volgende niveau.
Die verwijst naar het idee dat wat mannen echt willen als het om liefde gaat is uw verzekering - uw toestemming, echt - dat het ok is om de vlinders te laten uit de kooi.
Michael, 37, een restaurant eigenaar in North Carolina, zegt hij voorzichtig over het uiten van zichzelf vroeg op - niet omdat hij zelfgenoegzaam of wil games spelen of wil maken de vrouw kronkelen als een muis in de mond van een kat. Houdt hij terug, omdat hij wacht op het signaal dat het goed is om het gaspedaal drukt.
Ik hou om te horen dat ik haar droom, of een versie van dat, indien dat het geval, zegt hij. Ik heb een beetje lof en aandacht, net zoveel als ze dat nodig heeft van mij. Dat is het teken ik nodig heb. Dan, ik weet dat ik kan haar geven wat ze nodig heeft.
Chris, 29, een onlangs getrouwde openbare verdediger, het daarmee eens. Mannen moeten worden verteld dat ze wilde, zegt hij. Vrouwen vergeten dat als ze een leuke vent wilt, dat het aardige vent misschien te nerveus om hen te vertellen wat hij voelt. En toen voegde hij deze interessante inzichten: Vrouwen moeten meer open staan ​​voor gekwetst de manier waarop jongens zijn elke dag.
Houd op een tweede. Jongens zijn vaker dan vrouwen pijn?
Hmm. Denk er eens over: In de romantiek spel, het meestal de man die de eerste zet (meestal nadat je hebt laten vallen hem talloze hints te wachten tot hij eindelijk af te halen op hen). Maar daarbij, mannen zich openstellen voor meer dan een afwijzing telemarketing stagiair. En geloof me, zelfs George Clooney heeft een psychische master lijst van turn-downs dat hij nog steeds meer dan trekt een pijnlijke grimas van tijd tot tijd.
Dus zodra een man heeft overschreden die eerste barrière - oke, je wilt hem, het veilig is - hij is terughoudend om de volgende cross. Als apen in een lab, hebben we geschokt overvloed van tijden vóór, en If We're In een veilige plaats met u, we blij simpelweg daar blijven. Dus het is een delicate balans - een vrouw nodig heeft om te signaleren dat het goed is voor hem om de volgende stap te nemen, zonder hem het gevoel alsof hij geduwd in de richting van het. Laat hem weten dat je het gevoel dat er iets heel bijzonders tussen jou. Laat hem weten dat het goed is als hij zich laat voelen dat ook. Maar voorzichtig verder - er is er gevaar is, zoals u zult zien.
Hoe weet ik waar deze relatie weg?, Ik heb het zien van een man voor ongeveer drie weken, en ik voel me als het gaat behoorlijk ernstig. Na de eerste twee datums, hebben we zien elkaar veel. Afgelopen week kwamen we bij elkaar twee keer in de week en twee keer in het weekend. Ik wil graag praten over waar deze wordt geleid, maar ik wil niet om hem weg te jagen. Ik wil gewoon zorgen dat we beide op dezelfde pagina over waar we zijn, of we andere mensen zien, en waar deze zou kunnen gaan. Wat doet hij denken?
Hij denkt dat drie weken in dating, hij wil niet bij dit gesprek te hebben. Voor hem, dat is een relatie geboortekaartje. Vandaag, verwelkomen we de geboorte van een mooie begaan paar, weegt om acht data, twee films, en zes orgasmen (vijf voor hem, een voor haar): Het is Bob en Cindy! Gefeliciteerd! Het is te formeel, te ambtenaar, ook gepland. En dat formaliteit fungeert als de brandblusser de aanvankelijke vonk hij geweest gevoel. Het enige dat erger is dan een vrouw die toont geen enkele belangstelling na een aantal data is een vrouw die toont te veel, zegt Anthony, 25. Terry, 32, voegt hieraan toe: Slow down. Alsjeblieft niet vertellen dat u ons de liefde na drie weken. Denk aan het op deze manier. U weet hoe u niet bevalt, toen hij het voorspel overslaan en gaat recht op het geslacht? Als je praat over de status van een relatie te vroeg, het is alsof het voorspel overslaan van de achtervolging en gaan recht om de private delen van de verbintenis. Als hij ziet u vier keer per week, dan is het een goed teken dat je relatie wordt geleid in de juiste richting. Laat hem maar eens wat leuks doen - en sommige mysterie - terwijl hij er krijgt.
Hoe weet ik wanneer het tijd is om hem te vertellen mijn gevoelens?, Ik heb het zien van een man slechts voor twee maanden. Perfecte man. Hij is grappig, heeft een geweldige baan, ik hou van opknoping uit met hem. We hebben zelfs nam deze geweldig weekend samen op vakantie en alles leek te klikken. Ik dacht dat ik het gevoel dat dit gaat werken, en ik ben er vrij zeker van dat hij hetzelfde voelt. Ik wil niet op te blazen, en terwijl ik uiteraard niet wil beweren dat iemand die ik niet ben, ik ook niet willen om iets dat de relatie in gevaar kunnen brengen te doen. Eventuele tips voor hoe je dingen van hier?
Twee maanden lijkt een blip op de radar relatie, maar voor sommige jongens, die worden aangemerkt als een volwaardige tijdperk. Op dit punt, zeker voor mannen wil wat eerlijkheid. Als ze meer open bij mij, ik zal meer open zijn met haar, vooral in het begin als je zowel elkaar voelen, emotioneel, zegt Warren, 33. Maar dat komt met een waarschuwing. Voel je vrij om eerlijk te zijn over je gevoelens, maar niet aannames te maken over zijn. Geen gebruik maken van het woord ons. In dit stadium, zult u stollen je primo status als je praat over wat je wilt over hem, wat je uit een relatie met hem, wat je op draait over hem. Ons schrikt hem; hem boeit hem. (Ja, we zijn onze eigen favoriete onderwerp, maar dat is gewoon de menselijke natuur.) Het is een manier van zeggen dat je de liefde van de relatie, terwijl hem de ego-versterking rush hij hunkert - allemaal zonder dat maakt hem denk dat je opfrissen op de vier C's van diamant winkelen. Op dit vroege stadium nog steeds, dat is een geheim tip-toeing tussen geven hem toestemming om lief te hebben en hem een ​​reden om te vertrekken.
Moet ik hem een ​​ultimatum? ; Mijn live-in vriend en ik hebben gezien elkaar ongeveer een jaar en een half, samen leven voor ergens rond zes maanden. Ik ben 31 en mijn familie geeft me een harde tijd - als ik moet gewoon doorgaan en gaan als hij niet gaat de een is, want ik ben het verspillen van tijd. Mijn beste vriend zegt ook voor mij dat er geen manier waarop hij gaat me te trouwen omdat hij krijgt alle sex van een relatie nonmarried zonder de inzet. Ik heb gedebatteerd veel over hem een ​​ultimatum of een deadline, maar iets zegt me dat het een slecht idee. Hoe weet ik of hij ooit gaat worden klaar voor de volgende stap te maken?
Je zou kunnen denken dat mannen bang zijn voor het huwelijk verbintenis want we willen om opties open te laten, omdat we wachten op iets beters, of omdat we vrezen dat je het officiële einde van hot-tub geslacht. Jay, 30, zegt een man aarzeling gaat niet over onverschilligheid, het is eigenlijk het tegenovergestelde. Mannen zijn net zo onzeker over de relatie zoiets als vrouwen, zegt hij. Ik ga trouwen in een paar maanden tot een vrouw, ik hou van heel diep, wie ik weet dat het een fantastische vrouw en moeder van mijn toekomstige kinderen. Is ze mijn zielsverwant? Moeilijke vraag, maar zo niet, ze is aardig in de buurt darn. Als we besluiten dat we willen trouwen, willen we de juiste dingen doen - voor ons beiden. Dus moet je geeft hem een ​​ultimatum? Ik denk het niet. Als je eerlijk geweest met hem over je gevoelens voor hem - voor hem, niet voor de relatie - dan bent u waarschijnlijk op het punt in je relatie waar je moet kunnen om hem te vragen recht omhoog over zijn gevoelens voor jou . Als hij kan u niet zeggen wat hij denkt en wat hij voelt goed, dat is waarschijnlijk je antwoord.
Herdruk van: Heren, Love & Sex: The Complete User's Guide voor Vrouwen door David Zinczenko met Ted Spiker © 2006 David Zinczenko. Toestemming verleend door Rodale, Inc, Emmaus, PA 18098. Beschikbaar waar boeken worden verkocht of rechtstreeks vanaf de uitgever door te bellen op (800) 848-4735.
Over de schrijver
David Zinczenko, editor-in-chief van Men's Health magazine, heeft geschreven opiniestuk stukken voor de New York Times, Los Angeles Times en USA Today en is een frequente gast op de Today Show, praten over mannen en relaties. In 2003, het Amerikaanse tijdschrift People noemde hem een ​​van de 50 meest begeerde vrijgezellen. Hij verdeelt zijn tijd tussen Allentown, Pennsylvania en New York City.
Ted Spiker, een assistent professor journalistiek aan de Universiteit van Florida, is een redacteur van Men's Health. Woont hij Gainesville Florida.
Voor meer informatie, bezoek menloveandsex or rodalestore

No comments:

Post a Comment