Monday 27 February 2012

Chocoladefondue Fountain

Als ik was opgroeien Ik herinner me dat het lezen over chocolade watervallen en meren, evenals alle soorten objecten uit deze heerlijke en kleverige substantie, gemaakt. Ik heb eigenlijk nooit verwacht dat ze deze dingen in de werkelijkheid te zien, dus je moet gezien hebben mijn gezicht toen woonde ik een bruiloft en eigenlijk zag dit object dat chocolade had stroomt de zijkanten! Het was op dezelfde dag dat ik gezworen om alle informatie kon ik over de mooie apparatus.after allemaal, misschien zou ik uiteindelijk schrijven over een apparaat te verzamelen die zou raket me roem!
Chocolade fondue fonteinen zijn langzaam maar zeker steeds een must-have op bruiloften, bruids-en babyborrels, corporate events, jubileum feesten, diners en beurzen. Afgezien van het feit een fantastisch middelpunt, zijn chocoladefondue fonteinen gehuurd of gekocht omdat ze fungeren als een zeer goed alternatief voor de traditionele bruidstaart. Niet te vergeten dat het de gasten die liever niet te dansen amuseert.
Chocoladefondue Fountain
Een chocolade fondue fontein is een apparaat dat is gemaakt van roestvrij staal met een motor op zijn voet. Dit apparaat wordt gebruikt om gesmolten chocolade te dienen. Voorbereid chocolade lekkernijen die zijn geplaatst in een verwarmde lade worden verwarmd met behulp van de motor, terwijl een centrale kurkentrekker duwt de gesmolten chocolade door een kolom. De fontein kan worden 2 tot 4 meter in hoogte en zodra de chocolade bereikt die hoogte het stroomt vaststelling van de meerdere lagen. De chocolade stroomt uit een lade in de volgende totdat het de onderste laag, waar het hele proces opnieuw wordt herhaald. Een chocolade fondue fontein is geplaatst op een stevige basis die ongeveer 40 kilogram heeft.
Voor een ononderbroken stroom van chocolade fondue, is het belangrijk om toezicht te houden van het niveau van de chocolade, zodat meer chocolade kan bijgevolg worden toegevoegd. Het is niet raadzaam om de chocolade direct achterlaten op het apparaat als het kan uitharden. In het geval dat u gebruik maakt van de chocolade voor meerdere doeleinden, ervoor te zorgen dat alle onderdelen worden gereinigd en de chocolade wordt voorverwarmd.
Een chocolade fondue fontein wordt gewoonlijk niet gebruikt buiten de deur want chocolade trekt insecten. Een andere factor, waarmee gebruikers afschrikt is het handhaven van de temperatuur die is cruciaal voor continuïteit.
Wat voor soort chocolade kan ik gebruiken in de chocoladefondue fontein?
Ga je gang en selecteer pralines zoals gezoete, wit, bitter, melk en cacao boter. Als u wilt dat een romige stroom van chocolade, dan cacaoboter is het antwoord!
Wat kan ik duik in een chocoladefondue fontein?
Het bereik van de goodies die kunnen worden ondergedompeld in chocolade fondue fonteinen cover voedsel, zoals krakelingen, marshmallows, aardbeien, koekjes en iets anders dat smaakt yum!
Is het mogelijk om het huren van een chocoladefontein?
Ja, u kunt chocolade fondue fonteinen worden genomen op de huur van catering bedrijven en party aanbod winkels. Afgezien van het apparaat, deze bedrijven ook begeleiders om ervoor te zorgen dat de fontein naar behoren werkt. Gehuurde chocoladefonteinen betalen op uurbasis en worden bediend voor niet meer dan twee uur tijdens een feestje. Dit apparaat is normaal ingeschakeld wanneer desserts en voorgerechten worden geserveerd.
Mini Chocolade Fondue Fontein
Eerder gebruikt door cateringbedrijven, event planners en restaurants, hebben vandaag chocoladefonteinen hun weg gevonden in de huizen, omdat ze worden nu geproduceerd in de maten die kleiner zijn en kunnen worden gebruikt en comfortabel geplaatst thuis. 'Mini chocolade fondue fonteinen, de minimale functies die u zou moeten zoeken zijn:; stille werking, eenvoudige montage en demontage; uitneembare bak en schaal; Auger-stijl pomp; Voeten die verstelbaar zijn; Onderdelen die zijn vaatwasmachinebestendig

No comments:

Post a Comment