Sunday 19 February 2012

Bamboe meubels en Hekwerken

Sluit je ogen en visualiseer een huis gelegen in de bergen en omgeven door bomen met rook afkomstig van de hoge schoorstenen, als je dit doet je voeten naar voren gebracht en een stap zetten naar de ingang. Open de deur en schakel de lichten en dan kijken de kamer rond en je ogen op de flexibele en lichtgewicht meubilair, een nieuwe trend die is opgebouwd plukken in de meubelmarkt feest. Eigenlijk zou ik willen zeggen dat bamboe heeft altijd al gebruikt om producten te maken, het is gewoon dat dit materiaal is het krijgen van de blootstelling een beetje later dan andere materialen, maar beter laat dan nooit!
Bamboe
Bamboe is eigenlijk een gras dat duurt een jaar te komen tot een volledige hoogte, die kan oplopen tot 30 tot 40 voet. Bamboe verhardt en dan rijpt voor de komende vier tot zeven jaar voordat het klaar is om geoogst te worden en gebruikt om bamboe rolgordijnen, schermen, gordijnen, omheiningen en meubels maken.
Waarom zou ik meubels van bamboe?
Als het aankomt op het schrijven over iets dat nauw verwant is aan het huis kon ik gaan en op, maar ik weet dat ik mijn beperkingen te dus even concentreer ik me op met vermelding van de redenen waarom de keuze voor dit eco-vriendelijke meubilair is een goede keuze . ; Principe Bamboe is een sterk en taai materiaal dat bestand is tegen krimp en zwelling. ; Bamboe meubels is gezegend met een fijne korrel, dat geeft het een eigen stijl. ; De derde plaats, bamboe is goed voor uw omgeving als het groeit snel en kan geoogst worden over en weer. ; Wat zijn de stijlen van bamboe meubelen beschikbaar in de markt?
Meubels van bamboe is van twee stijlen: de eerste zal er goed uitzien rond een zwembad of zelfs in een tropisch thema kamer. De tweede stijl van bamboe meubels zijn gemaakt door een proces van snijden van stroken van bamboe, koken ze in zodat ze bestand zijn tegen meeldauw en bugs en dan het lijmen van de stroken aan elkaar. Nadat ze samen de rand vast aan de rand, de panelen in elkaar worden gedrukt om een ​​multi-layer lijkt hout te maken, dit kan worden vormgegeven in een soort van meubilair. Dit soort van bamboe meubelen lijkt hardhouten meubelen en wordt geleverd in zowel lichte als donkere tinten en afwerkingen.
Verkoold is de term die daadwerkelijk wordt gebruikt voor een stuk dat is verhit voor een lange tijd om te maken de bamboe donkerder. Meubels van bamboe dat is verkoold en gelamineerd zal blijken zeer sterk en duurzaam.
Wat doet de bamboe waaier van meubilair behoren?
Het bereik van bamboe meubelen omvat:; bedden; Ladekast, werkstations, Bureaus, Tafels, Stoelen, Rockers, Stoelen, loveseats, rustbanken; Keukenkasten; medicijnkastjes
Hoe kan ik zorg voor mijn meubels van bamboe?
De verzorging van uw bamboe meubels alles wat je hoeft te doen is regelmatig te reinigen met een zacht reinigingsmiddel dat is ontworpen voor houten meubelen met een zachte doek. Om vlekken te voorkomen en / of water merken, tot lekkages onmiddellijk met een zachte doek schoon te maken.
Waar kan ik hek van bamboe?
Hek van bamboe is een uitstekende manier om een ​​schutting te maken. Dit hek kan worden gebruikt om mensen te houden van "peering" in uw tuin en ook zorgt voor een veilige perimeter van uw woning. ; Dit hek heeft nog een voordeel ook, het kan gebruikt worden als een tuin hek om een ​​vleugje klasse toe te voegen.
Bamboe Schermen - Waar kan ik het kopen?
Kijk niet verder dan de home improvement winkels, zullen deze winkels hebben bamboe leveranciers als ook de benodigdheden die u nodig zult hebben om uw omheining van bamboe en onderhouden.
Hoe kan ik zorg voor mijn hek van bamboe?
Het is raadzaam om bamboe omheiningen te behandelen met een dun laagje van de UV-bestendige beits tot verval en verwering te voorkomen.

No comments:

Post a Comment