Sunday 20 November 2011

Sweet Love gezegden

Als de populaire song van de jaren 1960 'Love Makes the World Go' Round 'zo beeldend uitdrukt, liefde is inderdaad een integraal kracht die bestaat in het menselijk leven. Volgens de middeleeuwse theologie, werd geacht dat de liefde was de belangrijkste factor die set het universum zelf in beweging.
Liefde is gevoeld en uitgedrukt in talloze tinten, van vreugdevolle momenten en borrelen giechelt, om de uren van de scheiding doorgebracht in verlangen en zelfs de tranen in gedachten die ons kan overwinnen, liefde sprays al haar kleuren in de uitgestrekte hemel van onze emoties. Hier zijn een paar zoete liefde uitspraken - die van de verheven reeks tot de sentimentele, en zelfs een paar grappige degenen - die je kunt delen met iemand speciaal of gewoon genieten van zelf:
I love you - die drie woorden hebben mijn leven in hen.- Alexandra Nicholas III
Soul Meets ziel op de lippen geliefde. - Percy Bysshe Shelly
Ik wil graag weg te rennen, Van u,, Maar als je niet gekomen, en vinden me ...; Ik zou sterven.; - Shirley Bassey
Ik ben al verbaasd dat mannen konden martelaren voor hun geloof sterven -, ik heb shudder'd in., Ik huiver niet meer., Ik kan martyr'd voor mijn religie, Liefde is mijn religie; En ik kon sterven voor., Ik kon sterven voor jou.- John Keats
Wat achter ons ligt, en wat voor ons ligt zijn minuscule aangelegenheden vergelijking met wat ligt binnen ons. - Ralph Waldo Emerson
Ik zou vliegen naar de maan en terug als u zult zijn. . . Als je mijn baby.; - Vanuit een song door Savage Garden
Andere mannen zeiden dat ze engelen gezien, maar ik heb gezien u, En gij zijt genoeg.; - G. Moore
Werk alsof je het geld niet nodig. Heb lief alsof je nooit gekwetst bent geweest. Dans alsof niemand kijkt. - Satchel Paige
Bij de aanraking van de liefde, wordt iedereen een dichter. - Plato
Liefde is het kompas van het leven. - Peckeroy
Liefde het antwoord, maar terwijl je wachten het antwoord, seks werpt sommige vrij interessante vragen. - Woody Allen
A Friend is een schat.; Kostbaarder dan goud, want de liefde gedeeld is onbetaalbaar; En nooit oud wordt.; - Onbekende bron
Terugkijkend, ik heb deze te betreuren, dat ook vaak wanneer Ik hield, heb ik niet zo zeggen. - David Grayson
Het duurt een minuut om een ​​crush hebben op iemand, een uur bij iemand en een dag als van iemand te houden, maar het duurt een leven lang te vergeten iemand. - Onbekend source
Liefde is als het spelen van de piano. Eerst moet je leren spelen door de regels, dan moet u vergeet de regels en speel vanuit je hart. - Onbekend source
Leven door het gevoel en je zult leven door de liefde. Voor het voelen van de taal van de ziel, en het gevoel is de waarheid. - Matt Zotti
Je moet goed lopen in het begin van de liefde, de running tussen de diverse vakgebieden in de armen van je geliefde kan pas later komen als je zeker bent dat ze niet als je struikelt lachen. - Jonathan Carroll, Buiten de Hond Museum
Er zijn nooit genoeg Ik hou van jou is. - Lenny Bruce
Weet je wat het betekent om thuis nachts komen tot een man die geef je een beetje liefde, een weinig affectie, een beetje tederheid? Het betekent dat je je in het verkeerde huis, dat is wat het betekent. - George Burns
Geluk komt meer uit liefdevolle vervolgens bemind; en vaak wanneer onze affectie lijkt gewonde het is slechts onze ijdelheid bloeden. Lief te hebben en te vaak gekwetst worden, en opnieuw de liefde - dit is de dappere en gelukkig leven. - JE Buckrose
Liefde moet alle haar gehele pracht display, zoals een pauw, voordat het kan worden gewaardeerd. - Onbekend source
Vele wateren zijn niet in staat om liefde te lessen, noch kan de rivieren overstromingen het weg. - De Bijbel, Hooglied 8:07
En steeds is het bekend dat liefde niet kent haar eigen diepte tot het uur van de scheiding. - Kahlil Gibran
Laat niet de uren voorbij in het donker. Kindle de lamp van liefde met uws leven. - Rabindranath Tagore
Liefde niet maken de wereld go 'ronde. Liefde is wat maakt de rit moeite waard. - Franklin P. Jones

No comments:

Post a Comment