Friday 18 November 2011

Grappig Verjaardag Gezegden

De dagelijkse stress van het leven kan ons vaak laten voelen stevig geliquideerd en frazzled. Lachen en humor kan de beste manieren van omgaan en zelfs het overwinnen van de ruzies we gaan hebben met in ons dagelijks leven. Niet alleen humor maken het leven leuker, maar het kan ook een middel om relaties, omgaan met anderen effectiever, en stimuleert ook anderen in en deel aansluiten bij de vreugde die u maakt.
Verjaardagen, natuurlijk, zijn gelegenheden vol vreugde, dus wat kan een beter moment om humor te injecteren in het leven dan op zo'n speciale dag zijn? Hier zijn een paar grappige verjaardag gezegden die u kunt gebruiken bij een vriend of iemand in de familie een verjaardagsfeestje heeft, of zelfs in een verjaardagskaart die u verzendt.
Voor alle vooruitgang in de geneeskunde, is er nog geen remedie voor de gemeenschappelijke verjaardag. - John Glenn
Leeftijd iets is dat doet er niet toe, tenzij je een kaas.
Leeftijd is een getal en de mijne is niet-beursgenoteerd.
Leven zolang je kan. De eerste twintig jaar zijn de langste helft van uw leven.
Verjaardagen zijn goed voor je. Statistieken blijkt dat de mensen die de meest live het langst.
Een diplomaat is een man die altijd herinnert zich een vrouw verjaardag, maar nooit herinnert zich haar leeftijd.
Mannen zijn zoals wijn: sommigen kiezen voor een azijn, maar de beste te verbeteren met de leeftijd.
Weinig vrouwen toe te laten hun leeftijd. Weinig mensen handelen hen.
Op zoek naar vijftig is groot - als je zestig.
Toen ik twee gedraaide Ik was echt bang, want ik had verdubbeld mijn leeftijd in een jaar. Ik dacht, als dit blijft je bij, door de tijd dat ik ben vijf I'll be 64.
Vergeet niet, als je eenmaal bent over de heuvel je begint te halen snelheid.
Net als veel vrouwen van mijn leeftijd, ik ben 28 jaar oud.
Verjaardagen zijn natuurlijke manier om ons te vertellen om meer taart eten.
Ouderdom is niet zo slecht als je het alternatief te overwegen.
Tot mij ouderdom is altijd 20 jaar ouder dan ik ben.
Een diplomaat is een man die altijd herinnert zich een vrouw verjaardag, maar nooit herinnert zich haar leeftijd. - Robert Frost
Je weet dat je krijgt oud toen de kaarsen meer kosten dan de taart. - Bob Hope
Als ik een verjaardag heb ik neem de dag. Maar toen mijn vrouw een verjaardag heeft, neemt ze een jaar of twee uit te schakelen.
Als u live op de leeftijd van honderd, heb je het gemaakt omdat zeer weinig mensen sterven voorbij de leeftijd van honderd. - George Burns
Een diplomatieke man zei tegen zijn vrouw: Hoe wil je dat ik je verjaardag te onthouden wanneer u nooit kijken elke ouder?
Tijd en Tide wacht niemand, maar tijd altijd stilstaat voor een vrouw van dertig. -Robert Frost
Verjaardagen zijn net als bussen, nooit de nummer dat u wilt.
Vaak is het dodelijk om te leven te lang. - Racine
Twee oudere heren uit een pensioen centrum zaten op een bankje onder een boom toen een beurt naar de andere en zegt, Ted, ik ben 83 jaar oud nu en ik ben gewoon vol pijntjes en kwalen. Ik weet dat je over mijn leeftijd. Hoe voel je je?
Ted zegt, voel ik me als een pasgeboren baby.
Echt? Net als een pasgeboren baby?
Ja. Geen haar, geen tanden, en ik denk dat ik gewoon in mijn broek plaste.

No comments:

Post a Comment