Sunday 20 November 2011

Onze maatschappij: de betekenis van betiteling

Het vele niet geldt voor elke persoon in het land, maar in het algemeen, Amerikanen hebben een gevoel van recht. Het in principe betekent dat mensen het gevoel dat de wereld iets verschuldigd is, nemen ze de dingen die ze hebben voor lief, en ze verwachten om dingen te krijgen zonder met als eerste. Denk je dat je misschien een gevoel van recht op hebben? Blijven denken over als je verder leest.
Sommige kinderen groeien op met een gevoel van recht. We weten allemaal dat de kleintjes willen wat ze willen, precies wanneer ze het willen. Helaas werkt het niet stoppen. Tieners vaak lopen zichzelf en hun ouders in diepe schulden omdat ze de nieuwste mode en technologie. Veel doen het slecht op school, omdat ze verwachten dat elke rang gemakkelijk komen, en zelfs Erger nog, zij geven hun klassen met een sociale promotie doet weinig meer dan te gaan naar de klas.
Klachten over enige vertraging, ongemak of beperking vul de gedachten en gesprekken van de mensen die dit gevoel van recht. Leren, geld, materiële goederen, promotie en beloning worden verwacht, hoewel ze niets meer dan de beer minimale doen. Na een leven van het hebben van dingen overhandigd aan hen, zij gaan de wereld en wacht tot er goede dingen gebeuren.
Vindt u zelf klagen over hoe dingen niet eerlijk zijn, hoe anderen moeten het makkelijker maken voor je, of dat als je doet wat jij moet doen je moet worden beloond, gefeliciteerd or bedankte? Dat klinkt als het gevoel van recht op mij.
Hoe kunnen we overwinnen het gevoel van recht?
Ik moet bekennen dat ik schuldig ben. Ik weet dat ik bepaalde dingen die in mijn leven als vanzelfsprekend, en ik ben gezegend niet te hebben de strijd die vele andere mensen om me heen te hebben. Tegelijkertijd, ik weet ook dat de houding die de wereld is me iets te zwak en dwaas, en zal me niet helpen slagen in het leven. Met dat gezegd, laat ons dan proberen om deze houding te veranderen, in onszelf en in onze kind.
We moeten ons realiseren en de volgende waarheden te accepteren om ons te ontdoen van de belemmering dat het gevoel van recht maakt.
Het leven is niet eerlijk. Soms hebben mensen meer, alleen maar omdat ze het verdiend. Tegelijkertijd, zijn er andere mensen die werken harder en hebben minder dan jij. Probeer niet te richten op de mensen die meer, maar lijken minder te doen.
Niemand is ons niets. Alles wat je hebt is een geschenk, recht naar beneden om de lucht die je inademt.
Doelen en dromen kan alleen worden bereikt door hard te werken en de bereidheid om nooit te verlaten. Succes is niet van plan om je achterna te zitten, heb je te maken tot u komen.
Er zal altijd overlast. U bent bijzonder, en ik weet zeker dat je prachtige kwaliteiten, maar je moet soms wachten, net als iedereen.
Hopelijk kunnen we allemaal absorberen deze realiteit en dankbaar zijn voor wat we hebben. Hard werken moet een deel van ons leven om onze doelen te bereiken. We kunnen niet zomaar nauwelijks voldoen aan de eisen en verwachten uitzonderlijke beloningen.
Als we streven naar een grotere onszelf in dankbaarheid en ambitie, onze persoonlijke successen vervangt ons gevoel van recht, met een gevoel van vervulling.

No comments:

Post a Comment