Saturday 26 November 2011

Love Songs for Weddings

Een huwelijk is altijd een droom voor mensen die verliefd zijn. Hoewel we horen vaak mensen zeggen dat het nauwelijks zaken waar zijn hoe ze gaan trouwen, zolang ze de perfecte man te trouwen / meisje, zodra de bruiloft datum is afgerond zie je ze piekeren over elk klein detail van de ceremonie - de perfecte locatie, de perfecte jurkje, en ja zelfs de perfecte liedje af te spelen op de achtergrond als ze lopen door het gangpad.
Het lied gespeeld op je trouwdag moet worden speciale, met het juiste ritme en de perfecte woorden die de essentie van uw relatie. Het merendeel van de koppels die trouwen hebben meestal hun 'eigen nummer' die is net als hun persoonlijke favoriet en heeft veel herinneringen en emoties die eraan verbonden zijn. Als u echter een van degenen die nog steeds niet hebben 'hun' liedje, hier zijn enkele van de grootste liefde liedjes die zullen worden gewoon perfect voor uw trouwdag.
I Can't Help Falling in Love With You, Veel van de mensen liever klassieke love songs op hun bruiloft. Als u op zoek bent naar een klassieke, dan is dit misschien wel de beste keuze. This Elvis Presley nummer blijft een tijdloze hit en een echt romantisch lied met de magische stem van de koning zelf.
Wijze mannen zeggen alleen dwazen rush in, maar ik kan het niet helpen vallen in liefde met u; Zal ik blijven; Zou het een zonde is; Als ik niet kan help falling in love with you
Alles wat ik doe, ik doe het voor je; Denk aan de manier waarop je je voelde toen Kevin Costner Mary Elizabeth Mastrantonio gered in de Robin Hood film? Als je een die-hard Bryan Adams fan, en een romantisch tot de kern, dit is de song die u wilt op uw bruiloft te spelen als je belofte jouw eeuwige liefde aan uw Robin Hood!
Kijk in mijn ogen ziet u, wat u betekenen voor mij; Zoek uw hart, zoek je ziel, En als je me daar vinden, ga je op zoek niet meer; Don't tell me dat het niet de moeite waard "voor; U kunt 't vertellen me dat het niet de moeite waard dyin' voor; Je weet dat het waar is, alles wat ik doe, doe ik het voor u
Endless Love, Ja het nummer uit de Brooke Shields film Endless love. Een mooie ballade gezongen door Dianna Ross en Lionel Richie, misschien de perfecte liedje af te spelen op een bruiloft als u uw belofte eindeloze liefde voor elkaar. Niet veel mensen weten dat het lied niet alleen gezongen, maar ook geschreven door het duo.
U zult het enige; oorzaak niemand kan ontkennen; This liefde die ik binnen; En Ziek geef het allemaal aan u, Mijn liefde, Mijn liefde, mijn liefde, mijn eindeloze liefde
Nothing's gonna wijzigen My Love For You; Hoewel oorspronkelijk opgenomen door George Benison, dit lied aan populariteit gewonnen with uitlevering Glenn Medeiros '. Dit nummer heeft precies de juiste woorden om te verzekeren uw geliefde van jouw inzet en eeuwige liefde.
Nothing's gonna wijzig ik mijn lief voor je; Je moet nu weten hoeveel ik van je hou; Een ding u kunt er zeker van, ik zal nooit vragen voor meer dan je liefde
Ik wil oud met U
Heb je de film gezien Wedding Singer? Nou als je de voorkeur aan te denken uit de doos, dan is dit Adam Sandler nummer moet worden uw keuze voor de bruiloft dag. Het is een no frills liedje en ja er is maar een woord te beschrijven - Cute!
Dus laat me de afwas doen in onze gootsteen, je naar bed als je had te veel gedronken, ik kon de man die oud wordt met u, ik wil oud met je
Forever; Vergeet de mooie zwart-wit video met John Stamos in Full House, waar hij zingt dit lied? Ja dit beroemde Beach Boys nummer is een ontzagwekkend liedje te spelen op je trouwdag. Mooie teksten, geweldige harmonie en kalmerende zang, is deze Beach Boys 'lied heeft het allemaal.
Als elke woord dat ik zei; kon maken je aan het lachen, ik zou voor eeuwig praten (samen mijn liefde), ik vraag de hemel net wat we hadden; het scheen altijd (samen mijn liefde); Als het nummer dat ik voor je zingen; zou kunnen vullen je hart met blijdschap, ik zou voor eeuwig (samen mijn liefde mijn mijn mijn mijn) zingen; Forever.
Unchained Melody, Ja, de track uit de film Demi Moore's Ghost. De visie van Demi Moore en dansende Patrick Swayze deze melodieuze track is genoeg om iedereen in de liefde te inspireren. Deze rechtvaardige Brothers track zou wel eens de ultieme keuze voor uw trouwdag.
Oh mijn liefde, mijn lieveling, ik heb honger voor je touch; Een lange eenzame tijd,, En de tijd gaat zo langzaam, en de tijd kunnen heel veel doen,; Ben je nog steeds de mijne?, Ik heb je liefde nodig,, ik heb je liefde nodig; God jouw liefde spoeden naar mij ...
Goed deze slechts een paar suggesties. As voor de afronding van uw bruiloft liedjes, luister naar klassieke of eigentijdse love songs en kiezen uit degenen die je zou willen worden gespeeld op je bruiloft. Als u vindt de taak te intimiderend, is het misschien een goed idee om weg te kruipen met je verloofde met een warme kop chocolademelk op een mooie avond en samen luisteren naar alle mooie liefdesliedjes. Eindeloze liefde ..

No comments:

Post a Comment