Thursday 17 November 2011

Beroemde Love Quotes: lief en schattig Love Quotes

Liefde een mooi woord op zich is, doet denken aan de verschillende verhalen als Romeo en Juliet, Heer Ranjha, een populair verhaal uit Punjab, en Sassi Punnun, een populaire tragische romance van de Sindh. Er zijn nog vele andere gedichten, verhalen, liedjes en citaten die geschreven zijn met de liefde in het achterhoofd.
Telkens als ik denk aan liefde, ik automatisch start neuriën een van mijn favoriete liedjes, die verder gaat als dit Ik voel het in mijn vingers, ik voel het in mijn tenen. De liefde die alles om me heen, en zo het gevoel groeit. Het is geschreven in de wind, het is overal ga ik. Geschreven door Reg Presley en uitgevoerd door Nat, nat, nat, dit nummer heeft altijd nieuwe betekenis voor mij!
Hier zijn een aantal beroemde Love Quotes, voor u te lezen:; 'Liefde kijkt niet met de ogen, maar met de geest, en daarom is gevleugelde Cupido geschilderd blind.'; William Shakespeare; 'Je hoeft niet trouwen met iemand die je kunt leven met je trouwen ... de persoon die je niet kan leven zonder.'; Anoniem '. Life leert ons dat liefde niet bestaat in het staren naar elkaar, maar bij het zoeken naar uiterlijke samen in dezelfde richting'; Saint-Exupery, 'Een kus is een mooie truc ontworpen door de natuur-naar-spraak als woorden overbodig te stoppen.'; Ingrid Bergman, 'Liefde is niet de wereld rond gaan. Liefde is wat de rit de moeite waard. '; Franklin P. Jones, 'Liefde is een onweerstaanbare verlangen om onweerstaanbaar te wensen over.'; Robert Frost, 'Liefde is een doek ingericht door Natuur en geborduurd door de verbeelding.'; Voltaire, 'Liefde is als het spelen van de piano. Eerst moet je leren om te spelen volgens de regels, dan moet je vergeet de regels en spelen vanuit je hart. '; Anoniem, 'Drie essentiële zaken voor geluk in dit leven iets te doen, iets om lief te hebben en iets om te hopen.'; Joseph Addison; "Ik was misselijk en tintelend allemaal voorbij. Ik was zowel in de liefde of had ik pokken. '; Woody Allen; 'Niet alle van ons moeten wereldschokkend talenten bezitten. Gewoon gezond verstand en liefde zal doen. '; Myrtle Auvil. "; Een tijdelijke krankzinnigheid te genezen door het huwelijk '; Ambrose Bierce, 'grootste geschenk Liefde is het vermogen om alles wat het aanraakt heilig.'; Barbara De Angelis, 'Liefde is een kracht geduchter dan alle andere. Het is invisible.it kan niet worden gezien of gemeten, maar het is krachtig genoeg om je te transformeren in een ogenblik, en bieden u meer vreugde dan welk materiaal het bezit zou kunnen. '; Barbara De Angelis; 'Ik hou van je, niet voor wat je bent, maar voor wat ik ben als ik ben met jullie.', Roy Croft, 'Blozen is de kleur van de deugd. "; Diogenes, 'Als je van iemand houdt, laat ze gaan. Als ze bij u terug, was het de bedoeling te zijn. Als ze niet, hun liefde was nooit van jou om te beginnen met ... '; Anonymous; "Liefde begint met een lach, groeit met een kus, en eindigt met een traan. '; Anonymous, 'Om van iemand houdt diep geeft je kracht. Bemind te worden door iemand diep geeft je moed. ' ; Lao Tzu, 'Ware liefde is als geesten, die iedereen praat over en hebben weinig mensen gezien.'; La Rochefoucauld

No comments:

Post a Comment