Wednesday 30 November 2011

Lichaamstaal Flirten

Vele lichaamsfuncties taal deskundigen hebben de conclusie getrokken dat minimaal vier signalen moeten worden gezocht met vermelding van iets dergelijks voordat hij volledig iets te geloven. Dit is genoemd als de Regel van Vier.
Lichaamstaal flirten
Het flirten driehoek: Wanneer we kijken naar mensen die we niet vertrouwd zijn met de ogen hebben een zig-zag beweging. Ze kijken van oog tot oog en over de brug van de neus. In geval van vrienden, de look beneden ooghoogte. Het beweegt zich in een driehoek vorm. The looker ziet er van oog tot oog en ook lager dan naar beneden zodat de neus en mond zijn inbegrepen. Deze driehoek wordt groter en breder aan de onderkant, wanneer flirten is begonnen. Als de intensiteit van het flirten toeneemt, des te intenser is de beweging van oog tot oog. Meer tijd wordt doorgebracht te kijken naar hun mond. Terwijl praten is in vooruitgang, wanneer de mond is keek, is het zeer verleidelijk. It is alsof een van de sprekers is bedenken hoe het zou zijn om de andere te kussen.
Knippert: bij er iemand gezien wie we willen, de pupil wordt groter en dat doet het knipperen tarief. Het opzetten van een goede verstandhouding, verhogen het knipperen tarief en dit zal resulteren in verhoging van het knipperen tarief van de andere persoon. De versterking van zowel de blink tarieven zal resulteren in dat beide zijn meer aangetrokken tot elkaar.
Wijzend: Er is een tendens te duiden op de persoon die wij geïnteresseerd bent Wanneer iemand is aantrekkelijk gevonden, onbewust ze wees met de handen, armen, benen en tenen.
De wenkbrauw knipperen: Als we aangetrokken tot iemand, de wenkbrauwen stijgen en dalen. Wanneer ze ook aangetrokken, hun wenkbrauwen zijn ook verhoogd. Veel deskundigen zijn van mening dat dit de meest non-verbale teken van begroeting door de mens.
Mirroring: Dit betekent dat het essentieel is te dupliceren het gedrag van de andere persoon die we in gesprek zijn. Als ze voorwaartse buiging met je praten, heb je te buigen in om hen te ontmoeten. Wanneer zij achteren verplaatsen naar een druppel de drank nemen en in het oog vervolgens de andere persoon heeft ook herhaal te kijken. Het basisprincipe van mirroring is dat elke persoon een ander die net als zij wil. Wanneer iemand is wat we doen doen, is er een gevoel dat we op hetzelfde niveau als we zijn en in dezelfde stemming.
Sitting samen met de armen gekruist wordt algemeen beschouwd als een defensieve, stand-off houding. Zoeken naar clusters van gedrag. Wanneer de armen gekruist en de lippen zijn afkeurend pursed, betekent dit dat zij in het defensief.
Als een vrouw vaak kruist de benen of laat ze swing, wordt het genoemd als een seksueel geladen beweging. The beste beweging is dat wanneer de benen worden geopend zonder betekenis.
Gesoigneerde lange vingers en goed-geschilderde nagels zijn sterke erotische borden.
Indien de pupilgrootte wordt groter, dan betekent dat de persoon heeft de andere persoon vond.
Als een vrouw leunt op de hand met de kin en de ogen lijken denken, is dit niet een indicatie dat ze indruk door de verschijning.
Een glimlach moet zo voldoende breed zijn dat minimum de voortanden zijn geopenbaard. Anders kan het een nep glimlach of een lach voor de reden van beleefd.
Wanneer een vrouw haar lippen vaak plast, dit is een seksuele teken, behalve wanneer ze herpes heeft.
Een snelle beweging van de wimpers is het teken van de vrouwen die willen mannen van hun eigen overeenstemming te overwinnen.
Grooming Een vrouw haar haar met high care toont aan dat ze een hoog niveau van energie en wil voeren enkele gezinsvriendelijke activiteiten. Iemand die regelt haar haren probeert de aandacht van mannen oproep aan zichzelf. Snelle en nerveus bewegingen vertonen verlegenheid of ongeduld.
Het aanraken van de rand van het glas met de vingers is een seksuele teken als per Freudiaanse psychologen. Elegante en strelen beweging is een teken van intrinsieke kalmte, zelfbeheersing en wachten. Creëren een ritme op het glas behulp de nagels is een teken van ongeduld.

1 comment:

  1. Hallo vrienden, mijn naam is Andrea Maria, uit Stockholm - Zweden. Ik lees goede opmerkingen over je goede werk, ik ben heel blij voor jullie allemaal, want ik heb hetzelfde geluk gevonden in mezelf, slechts een paar weken geleden las ik een goed getuigenis op soortgelijke blogsite op mijn werkkantoor, een opmerking van een dame Jennifer uit Madrid zei dat een geweldige man uit de Africana-land genaamd Dr. Oduduwa zijn ex-vriendje na 12 maanden van uiteenvallen terug kon nemen. Ik was gemotiveerd, ik probeerde contact te leggen met dezelfde Oduduwa via:

    {Dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}

    voor een dringende oplossing om mijn huwelijk voor ongeveer 2 jaar te herstellen, ben ik gescheiden geweest. Onmiddellijk stuurde ik een e-mail naar Dr. Oduduwa, ik kreeg een onmiddellijk antwoord, hij vertelde me dat hij me kon helpen, hij zei dat mijn zaak te gemakkelijk voor hem is omdat hij in de loop van de jaren soortgelijke zaken heeft opgelost. Ik heb het geprobeerd, omdat ik niets te verliezen heb bij het proberen. Hij vereiste foto-afbeeldingen en kocht kaarsen en ander spellingmateriaal dat nodig was voor een succesvol resultaat. Twee dagen geleden, dinsdagmorgen nadat het liefdesspel was geactiveerd, kreeg ik een telefoontje van de man van mijn ex-echtgenoot, hij sprak zo vriendelijk tegen me en verontschuldigde zich voor het breken met mij dat het het handwerk van de duivel was en hij vond het erg jammer, Ik vergeef hem en bedank hem voor zijn terugkeer. Het was schokkend en een grote verrassing. Ik kan me nooit voorstellen dat het zo snel zal werken tot gisterochtend mijn man thuiskwam om me te ontmoeten en onze twee geweldige kinderen, we zijn allemaal blij als een gezin.

    Dr. Oduduwa heeft geweldige magische spellingskracht om het volgende op te lossen: ...

    1) hou van spellen om spellen te winnen

    2) Re Reset Lost Love Spells set Lost Love Spells

    3) Echtscheidingen

    4) Echtgenoten van de echtgenote van de echtgenoot

    5) bindende spelling om voor altijd samen te leven

    6) Break-up spreuken

    7) Magische wortels en kruiden voor sterke opstanding en langdurige seks

    8.) Magische spelling wordt gepromoot in uw werkkring

    9) Magische spreuk om een ​​baby te krijgen. (vrouwelijke vrucht van de baarmoeder)

    noot Ik was wanhopig om mijn ex-liefdesman terug te krijgen, het werkt sneller, wanhopig op zoek naar een dringend resultaat om ware liefde en vrede in de huwelijksrelatie te herstellen om onmiddellijk contact op te nemen met Dr. Oduduwa. WhatsApp mobiel: +79268011965

    ReplyDelete