Sunday 15 January 2012

Hoe je de perfecte Stichting kiezen?

Dus hoe vaak heb je gezien die modellen met perfecte huid en stiekem haatte hen? Nou, ik weet niet hoe het met u, maar waar ik mij betreft, elke keer als ik kijk naar mijn huid en vergelijk het met de vlekkeloze teint van modellen op het scherm of print, wil ik een papieren zak te dragen op mijn hoofd. Maar dat betekent niet praktisch lijkt mij, dus mijn volgende gedachte is om een ​​soort van huid transplantatie waarmee ik af te raken voorgoed van de littekens. Maar helaas! We weten ook dat is duur en onpraktisch. Dit brengt me terug naar de realiteit en de wereld van make-up. Dank wie introduceerde het concept van make-up of om precies stichting, want zonder dat, zou ik rond te lopen met een papieren zak, geloof je me!
Nu we hebben bedankt wie hadden we te danken stichting, lets get hoe zouden we over het kopen en het kiezen van de perfecte basis te gaan. Hier zijn een aantal handige tips:
Kies volgens type huid; Voordat je uitgeven aan die dure stichting, weten over uw huidtype. Your stichting moet uw huid en geen allergieën of reacties kan veroorzaken. Het laatste wat je wilt is een nieuwe uitbraak van puistjes op je huid. Is je huid vettig, droog, en de normale of een combinatie van een vette en droge? Degenen met een vette huid moeten kopen stichting die is olie vrij en helpt ook bij de controle glans en olie in de huid. De beste basis voor de vette huid in een matte of poeder finish. Als u droge huid, dan is een stichting met een aantal moisturizers hebben, is het beste voor je. Kiezen voor een romige of vloeibare foundation op, zal dit voorkomen dat uw huid droog en op zoek cakey. Degenen met een combinatie van huid moet een vochtinbrengende nog verkiezen, matte look stichting. En mensen met een gevoelige huid moet gaan in voor de stichting die vrij is van geur en olie en een die is getest op huidirritatie.
Kies op basis van huidskleur en toon; De meeste mensen maken de fout van het kopen stichting die niet past bij de kleur of toon van het gezicht. Deze eindigt slechts tot zoek dom, een lichtere gezicht en hals donkerder voorstellen. Vermijd dit door te weten welke categorie uw huid toon en kleur valt onder. Mensen die heel eerlijk zijn 'Ivory', mensen die gelooid of donkerder zijn, Tan 'of' Beige 'en diegenen die niet bleek, maar niet donker zijn in het' neutrale 'of' natuurlijke 'categorie. Huidskleur is de onderliggende tint in uw huid. Dit zijn de roze, geel of perzik. Als je een roze ondertoon, moet u zelfs uit uw huid toon met behulp van een gele tinten stichting. ; Terwijl het kopen van stichting, altijd selecteren op basis van uw huid kleur en toon. Uitproberen op je gezicht en niet op handen, omdat handen zijn altijd een andere kleur uit het gezicht. Beter dan het gezicht is het uitproberen van de stichting op de hals.
Kies volgens het klimaat en milieu; Hoewel de meeste mensen niet eens overwegen dit klimaat en milieu bij het kiezen van stichting, is het belangrijk. Hoe is het klimaat waar je woont? Ben je op een plek die koud is, of bent u in een plaats die is warm en vochtig. Uw levensstijl en omgeving om je heen maakt ook een verschil. Volgens dit wilt u misschien stichting te kiezen met SPF in, of een die het zweet en waterbestendig. Of misschien wilt u een stichting die moisturizers in zich heeft.

No comments:

Post a Comment