Friday 13 January 2012

Drie zeer korte stappen naar een nieuwe Living Room

By: Ira Allen
Dus ik was in het huis van een vriend de andere maand, een schattig, draai-van-de-eeuw bi-niveau in een Southwestern College-stad. Je kent het type: houten vloeren, een buiten kleurenschema van olijf-en oranje, gezellige achtertuin, enz. Hij opende de voordeur-hout, de plaat-glazen venster met afgeschuinde randen en laat me binnen En ik kon het niet geloven mijn ogen.
Heeft hij eigenlijk hier wonen? Zou hij? We stonden in de binnenkomst hal, die was helemaal leeg van meubilair, en ik keek in de woonkamer om mijn linker. Het was bijna alsof een buitenaards wezen had een aantal films die in de jaren 1970 de Verenigde Staten keken, en had genomen zorgvuldige aantekeningen over de aard van de meubelen mensen. TV: controleren. Couch: check. Salontafel, Barcalounger, tweede fauteuil: cheque, check, check. Maar het meubilair was gewoon soort bezaaid rond in de kamer (net zoveel als een bank kan worden gestrooid, toch), die lukraak op een manier die suggereerde dat de vreemdeling homemaking rechten werden zo snel vervuld als alles had gekocht en afgeleverd.
De vriend was ik op bezoek is een intelligent, toegewijd persoon, gerespecteerde in zijn vakgebied en ook niet zonder een bepaalde persoonlijke stijl. Hij is een goed afgerond persoon, en redelijk spar, psychologisch (en, zo veel als iemand interessante ooit is). Dus, waarom werd zijn huis in een dergelijke chaos (als er iets, alleen maar slechter in de andere kamers)? En, nog belangrijker, wat kan worden gedaan over het?
Aangezien ik niet van plan om het web te gebruiken als een forum voor psychoanalyzing mijn vrienden, en gezien het feit dat ik heb gesproken sindsdien met een aantal mensen die soortgelijke mate van desinteresse voelen in hun fysieke omgeving, ik denk dat de laatste vraag is de een tot hier nemen. Concreet wil ik drie gedachten kunnen bieden over het regelen van woonruimte met een minimale extra inspanning.
Zeker, er zijn zo'n honderd shows op TV gewijd aan alleen dit onderwerp, maar we weten allemaal dat Trading Spaces een bundel kosten en het werk dat ze doen er zeker vereist een hoop tijd en moeite. Na zijn drie korte tips voor degenen die willen (of die denken dat ik zou willen hen) te herschikken hun huizen een beetje, maar die niet willen nadenken over dit alles te veel.
1. Craigslist. Serieus, zeker als je woont in een grote stad of een stad met veel studenten, er is geen noodzaak om meubels te kopen nieuwe ooit weer. Kent u uw woon kamer echt een lamp achter de bank nodig heeft, maar wil je niet overweldigd worden door een miljard glinsterende lichten in het winkelcentrum of bij uw plaatselijke designlamp boutique? Check out Craigslist (of een vergelijkbare dienst; zijn er verschillende, velen van hen lokaal georiënteerd) in uw dorp of stad. Gewoon online en bladeren door de advertenties zo nu en dan tot je iets ziet dat beroep. Dit neemt alle stress van het kopen van Woon Accessoires, door de manier waarop. Plaats van de hele Ik ben op een missie; uit mijn weg, dame mentaliteit die moeilijk te vermijden als je serieus winkelen voor iets, kun je gewoon check-in van tijd tot tijd om te kijken of iets goeds is uitgeklapt.
2. Leefruimtes zijn voor wonen inch Zelfs als u geen vrienden, besteden ongeveer drie minuten imagining een levendige conversatie plaats in uw woonkamer. Dan zo de volgorde van de stoelen en banken dat iedereen (denkbeeldige vrienden, indien nodig) kan in dat gesprek deel te nemen op hetzelfde moment.
3. Als je de tv het middelpunt van de kamer, zal de TV het middelpunt van de kamer! Niets tegen de televisie, maar als je wilt dat mensen daadwerkelijk met elkaar praten, is het belangrijk om het opzetten van de ruimte, zodat het maakt praten gemakkelijk. De meeste mensen standaard op te zetten woonruimte as kleine altaren op de televisie, waardoor iedereen op de TV zien op alle tijden. Als dat is wat meest belangrijk voor je, vervolgens uiteraard, Ik denk dat oke is. . . wat dan ook. Maar als je wilt een beetje meer menselijke interactie, in gedachten te houden dat het jouw taak om de aandacht van mensen omleiding van de standaard positie. Dus, niet regelen van de ruimte rond de TV. Schik de kamer, en dan erachter te komen een plek voor de tv die zullen worden meer of minder handig.
Neem deze drie suggesties, en zij kan uw woon kamer revolutie. Belangrijker misschien, ze kunnen je woonkamer een revolutie met bijna geen echte inspanning van uw kant. Happy minimalistische herschikken!

No comments:

Post a Comment