Thursday 22 December 2011

Manieren om zich te verontschuldigen

Sorry lijkt het moeilijkste woord, zong Elton John en hoe gelijk heeft hij in zijn lied. Elton lijkt te hebben gekregen dat een deel recht, voor zover spijt is het moeilijkste woord, en mensen cant brengen zichzelf te verontschuldigen. Alleen maar zeggen die twee woorden spijt me maakt ze stotteren en stamelen. Ik persoonlijk begrijp niet waarom dit gebeurt, omdat ik zou gaan eventuele mate een argument en confrontatie vermijden en vrede te bewaren. Dit betekent niet dat ik geen trots of geen ego hebben. Ik ben zo egoïstisch als de volgende persoon, maar sorry zeggen is niet de moeilijkste ding waar ik me zorgen. Hoewel dit betekent niet dat wanneer ik verontschuldigen aan een persoon die ik serieus heb beledigd of gekwetst komt niet met oprechtheid, want het doet. Wat ik probeer om hier door is, wat is de grote deal in zich te verontschuldigen!
Nu verontschuldigend afhankelijk het soort situatie je zelf hebt gezet in, of zijn zetten inch Je zou verontschuldigen aan een geliefde - vriend, familie of minnaar; of u zou kunnen verontschuldigen aan een klant die niet is bijzonder blij met een dienst of product en het is uw verantwoordelijkheid te verontschuldigen en maak wijzigt. Dit zou ander aspect van verontschuldigen, waardoor wijzigt zijn.
Nu zijn er manieren apologize.you kon de traditionele manier te gaan or creatief. Vergeet niet dat dit is wanneer we het hebben over excuses aan dierbaren, en niet aan klanten. Traditionele manieren van zich te verontschuldigen dezelfde bonbons, kaarten, bloemen en excuses notities. Hoewel deze nog niet creatief ze zijn er zeker van te werken, noem deze beproefde methoden als u mag. U kunt een kaartje dat sommige woorden die lijken op uw bericht en verontschuldiging, of een bos bloemen zal het lukken te brengen heeft. Pralines zijn ideaal voor diegenen die zullen worden gesmolten door die spijt blik in je ogen en een doos vol van hun favoriete Godiva.
Maar als je wilt de persoon die je hebt gezet in een aantal gedachten in uw verontschuldiging show, ze wow met je creativiteit. Proberen schrijvend een limerick (een korte vijf lijn humoristische gedicht) dat uw verontschuldiging overbrengt, maar niet beledigen de persoon verdere. Als een limerick is niet geschikt te proberen het schrijven van een gedicht of een kort verhaal. Gebruik je creativiteit. Als je goed met muziek, schrijf een gedicht. Of bak een taart met spijt op geschreven met poedersuiker. Doen wat nodig is. Geloof me, de verlichting die u voelt nadat u hebben hun verontschuldigingen.
Lets come to the part where you need to apologize to een customer; the best thing to do is een apology letter write. Probeer niet krijgen in wie gelijk heeft en wie fout is, voor zover als business betreft, is de klant heeft altijd gelijk. Schrijven zodat excuses brief en zorg ervoor dat je de melding is. Een verontschuldiging dat komt te laat is vrij zinloos. Probeer niet om jezelf, je junior of het bedrijf verdedigen in de brief. Houd het simpel; bieden de verontschuldiging en andere opties naar rechts het onrecht dat is gedaan en niet verergeren de situatie.
Het beste advies al ongevraagd, ik kan bieden is.just excuses, het maakt niet minder van je van een man of vrouw te zeggen dat je spijt werkt het?

No comments:

Post a Comment