Friday 23 December 2011

Kleine badkamer Makeover Ideeën

Elke ochtend krijg ik mijn badkamer en ineenkrimpen! Ik haat de manier mijn badkamer looks, ik wil de muren, de douche, de gootsteen, de accessoires, alles veranderen! Ik moet, ik wil, ik wens een eigen badkamer makeover.but mensen me vertellen het is gewoon een badkamer en een kleine een op dat, dus waarom zou je. Waarom zou je je vragen? Want elke keer als ik daar binnenkom badkamer, ik wil zo snel het maakt mijn hoofd draaien verlaten. Klein of niet, mijn badkamer moet een makeover. Een van de belangrijkste dingen die mijn badkamer nodig heeft, is om naar te kijken groter. Een ander probleem is dat ik geen een groot budget hebben voor verbouwen of makeovers. Dus ik heb besloten op een DIY kleine badkamer makeover, dit zijn enkele van de kleine badkamer makeover ideeën die ik gevonden.
Kleur me pretty; Kies de juiste kleur voor uw kleine badkamer. Herinner de algemene regel, donkergekleurde was maken kamers kleinere, waar als lichte kleuren geven een illusie van ruimte. Dus als je een kleine badkamer, verf het in een aantal mooie bleke kleur. Kiezen uit een breed scala van pastels, neutrale tinten of blanken. Lichte kleuren maken niet alleen een ruimte open en ruim, maar maken het ook serene look.
Fleuren, Als je op een begroting, een geweldige manier te fleuren elke kamer is om verlichting toe te voegen, tussen wit licht of geel licht te kiezen. Wit licht zal geven meer helderheid waar als gele lichten zal een gezellige effect geven. Bespaar ruimte door het aanbrengen van plafondverlichting of aan de muur gemonteerde lichten. Als de begroting is niet zo'n big deal, dan grote ramen of dakramen een 'grote' verschil.
Delicatesse; Weg met grote structuren in de badkamer als een wastafelmeubel onder de gootsteen. Dit is niet alleen neemt grote ruimte, maar levert ook een kamer eens bekijken. In plaats daarvan krijgen een mooi en delicaat sokkel of aan de muur monteerbare spoelbak dat zorgt voor meer ruimte. Maar hoe zit het met opslagruimte die je vragen? Goed ruimte maken voor kleine plank of linnenkast in een hoek.
Doen weg met stick outs. ; Alles wat steekt, zal de badkamer kijken of klein maken krimpen. Dit komt omdat het snijdt in de ruimte visueel, waardoor het lijkt kleiner. Te vervangen door andere opties anders dan iets dat steekt.
Spiegeltje spiegeltje aan de wand; spiegels zijn niet alleen voor het kijken, ze maken een ruimte groter lijken, dit is omdat er meer licht en patronen zijn met spiegels gereflecteerd waardoor een kamer natuurlijk kijken groter. Zo mogelijk automatisch betrekking hebben op een hele muur van uw badkamer met spiegels, zal dit en eenvoudig de badkamer groter lijken.
Wat is er op de vloer; Wat staat er op de vloer zaken zo veel als wat er op de muren en het plafond. Zorg ervoor dat uw vloer coördinaten met uw muren en plafond. Zorg ervoor dat uw vloer is licht gekleurd, opnieuw toe te voegen aan de algemene ruimte van de badkamer. Tegels te maken voor grote vloeren, maar als je cant veranderen de tegels, voeg grote licht gekleurde tapijten in uw badkamer voor hetzelfde effect.
Weg met rommel; rommel en rotzooi maakt een kleine ruimte kleiner lijken. Dus het beste is om zich te ontdoen van al die rommel en nick knacks in de badkamer. Als u van kunst op uw muren en plaats een groot stuk in plaats van kleine in uw badkamer. Gebruik van een enkel accessoire in de badkamer in plaats van vele, houd het simpel.
Remove visuele hindernissen; Enige en alle visuele obstakels moeten worden verwijderd. Als u een douche kraam met frosted of gekleurd glas, swap het met helder glas. En verwijder het indien mogelijk dat douche deur en gebruik alleen een douchegordijn dat terug kan worden wanneer deze niet in gebruik is getrokken. Dit maakt de ruimte groot is als er geen visuele obstructie.
Lichte achtergrond; Als u niet wilt uw muren schilderen, dan wallpaper kiezen, tijdens het selecteren achtergrond kiezen een ontwerp dat is luchtig en met een kleurenscherm dat licht of neutraal, zodat aan het uiterlijk van meer ruimte te geven.
Dieper dan diep; Waarom niet toe te voegen wat diepte aan uw muren met een muurschildering of schilderij op de grootste ongebruikte muur. Hetzij verf het zelf, of krijgen een vriend om het verf voor jou. Dit zal worden goedkoper dan putting spiegels indien zij passen niet in uw budget. Een andere goede optie is om op te hangen een beeld op de muur die eruit zou zien het uitzicht uit een raam, een geweldige manier om een ​​diepe illusie te creëren.

No comments:

Post a Comment