Friday 9 December 2011

Eigentijdse woonkamer Meubelen

Eileen onlangs verhuisd naar haar 39e verdieping moderne appartement dat een meer over het hoofd gezien. Ze had gekozen voor de plek voor het fantastische uitzicht. Het probleem was, haar oude traditionele woonkamer meubels gewoon niet goed uit. De zware, formele stijl van het meubilair voelde verstikkende en zij snakte naar de moderne voelen en strakke lijnen van de hedendaagse woonkamer meubels ze had gezien in het interieur magazines ze had gekocht. Het probleem was, hoe meer ze riffled door de pagina's, des te meer verwarrend de keuzes leek.
Ze besloot SOS haar interieurontwerper vriend Karl.
Toen Karl kwam langs om een ​​kijkje te nemen, hij zag dat de kamer een aantal echt geweldige functies hij kon werken met was - een mooie vloer van hardhout, grote ramen, en, natuurlijk, dat spectaculaire uitzicht. Hij besloot dat zijn doel was om de woonkamer Eileen is niet alleen een kamer met uitzicht te maken, maar door het herwerken van de plattegrond, het toevoegen van kleur, contrast en natuurlijk een vleugje moderne klasse, kan de ruimte worden omgetoverd in een oase in de lucht.
Dus, wat denk je, Karl? gevraagd Eileen, zowel in haar vaste bank met bekers koffie overstuffed.
Ze opende een van de interieur magazines en zei, ik bedoel, hoewel ik wil een eigentijdse kijk, ik wil ook een plek om te ontspannen inch Sommige van dat spul ziet er uber cool, maar niet te comfortabel.
Ja, zeker, ik ben er met jou, zei Karl. Maar er zijn veel van de hedendaagse spul dat zowel elegant om naar te kijken en zo hoog op de comfort faktor.
Hij ging uit te leggen: Hedendaagse woonkamer meubels, in feite, is zo opwindend omdat het experimenten met nieuwe materialen zoals multiplex, buisvormige metalen, gegoten aluminium, glasvezel-versterkte kunststof, gebogen en gelast gaas, en vinyl. Het accent ligt op een monochroom kleurenschema dat bewust is ingetogen - met dotten van kleur toegevoegd op onverwachte plekken in de kamer ter verbetering van de gebagatelliseerd look. Het comfort factor is gebouwd in de gebogen vormen, alsmede de geïntegreerde modulaire functies die veelzijdige toepassingen hebben. Veel van de gebruikte materialen lichtgewicht, doorschijnend en esthetisch flexibel.
Ontwerpers als Florence Knoll Basset, Le Corbusier, Charles en Ray Eames, die wordt gekenmerkt de essentie van de hedendaagse woonkamer meubels, met name de stoelen die ze gemaakt. De conceptuele sleutel van de diverse werk werd Fashioning de zitting en rug vormen die het menselijk lichaam zou comfortabel te ondersteunen, die zij bereikt door het gebruik van flexibele materialen of oppervlakken driedimensionaal gevormd dat vervangen van de conventionele oplegstoffering. De slanke zuil tafels, gestroomlijnde vitrines, abstracte bronnen van licht en modulaire sofa's ontwierpen zij de mogelijkheid hebben om een ​​woonkamer te transformeren van alledaags tot classy. Naast nieuwe materialen en kleuren, moderne woonkamer meubels is over het veranderen van de organisatie van de leefruimte met innovatieve vormen. Bijvoorbeeld, de pre-WWII pleinen hebben rechthoeken en cirkels zijn vervangen door oblongs-, nier-vormen, ellipsen, fakkels en S vormen.
Ja, dat klinkt mooi - ik zou graag iets dergelijks. Oblongs en S vormen sound goddelijke. Eileen zei.
Karl glimlachte en het openen van het interieur tijdschrift, zei Laten we beginnen met het entertainment centrum. Hoe zit het met deze TV-standaard? Het heeft cabines voor de sprekers, samen met rekken voor het opslaan dvd's en cd's. Niet alleen is het functionele, het is een futuristisch design maar ik heb met verlichting erin zijn verwerkt.
Hmm. Ja, het ziet er een goede. Ik hou van de mat glas op. Eileen geantwoord.
En heb je gemerkt, het heeft een mooi innovatief wire management systeem, zodat u niet hoeft jumbles van draden te verstoppen.
Oh, ja - dat mooie's. Het is moeilijk te verbergen die dingen, zeker. Ik hou van haar schone randen en mooie finish. Vooral de twee laden, die er uitzien alsof ze bijna zweven.
Dus, waarom niet nemen we ons tot een meubelwinkel. Het zal gemakkelijker zijn om de bank te halen. Ik denk aan een rechtlijnige, geometrische stijl gaan met de TV-standaard. En we kunnen pick-up een arty, aan de muur gemonteerd scherm plat, om de twee aan te vullen.
-Absoluut. Geweldig idee. Precies wat ik dacht. Ik zag een mooie poef with een faux fur cheetah betrekking hebben op de andere dag, zei ze, terwijl ze beiden opstonden.
Als zij gingen naar beneden met de lift, Karl gezegd, en we zullen kijken naar een paar felgekleurde - ik denk zonnig geel of tomaat rood - hoge rug accent stoelen te vullen een paar kale plekken van de kamer. En voor de koffietafel, ik heb een mooie glas hebben bedekte metallic gemonteerd een in het achterhoofd. En terwijl we kijken, zullen we ook kijken naar een paar jazzy schilderijen, om te gaan met de sfeer - Wat denk je?
Dat klinkt zo spannend. Ik ga zo graag doe mijn woonkamer met u, Karl. Ik weet dat het zal worden elegant, mooi, comfortabel. en met een beetje humor toegevoegd als een speciale dashboard.

No comments:

Post a Comment