Sunday 11 December 2011

Beauty Tips - Op zoek naar dunner in foto's

Ik kan niet eens beginnen te beschrijven en u vertellen hoeveel foto's heb ik gescheurd, en verbrand en voor de meer recente digitaal, voor altijd verwijderd. Nu kijk niet naar me als iemand die gek, plaats daarvan op me kijken als iemand die vergeefs want dat is waar ik ben. These destroyed foto's waren allemaal van mij op zoek of vet of gewoon ronduit lelijk. De meeste vrouwen wensen te heet of kijk in ieder geval behoorlijk in foto's, maar hoe is dit te gebeuren met uitstulpingen en dubbele kinnen.
Hoeveel keer heb ik een klacht in bij mijn vriendje of vriend die ik wil laten uitzien als die prachtige modellen op fashion magazine covers. Laten we zeggen dat deze opmerkingen van mij werden niet serieus genomen door iedereen. Maar op een dag zag ik het licht (nee ik ben niet dood en hebben niet het licht gezien naar een andere wereld) en besefte dat er een uitweg, dat er een manier was om te kijken dunner (niet door het airbrushen geest je wil al die modetijdschriften). En tenslotte mijn voortdurende strijd met de camera kan eindigen.
Het gaat allemaal over het recht poseren, staande met de juiste houding en het zuigen in uw darmen. Hier zijn de 'geheimen' om te kijken dunner in foto's. ; Terwijl staan, bij voorkeur zijwaarts. Plaats een voet voor de andere met de tenen naar de camera en balanceren je gewicht op je achterste voet. Dit geeft een schijn van dat slanker dan jij. , Er is niets erger dan een dubbele kin. Al dat de huid opknoping onder uw gezicht is gewoon niet vleiend. Om te voorkomen dat een dubbele kin trek je gezicht een beetje naar voren en kantel het naar boven een beetje. , Een ander probleem op gebied zijn je armen, al dat gedans vet niet flatterend is. Om te voorkomen dat de flab WORDT prominente, staan ​​met je armen uit de buurt van het lichaam, zullen ze lijken minder slap. ; Een grote hulp is houding. Je moet de juiste houding voor een groot slim beeld hebben. Sta met je schouders naar achter, maag gezogen en borst uitgegooid een beetje. Maar maak het niet prominent aanwezig is. Je wilt niet te kijken als iemand een pistool tegen je hoofd en je vraagt ​​om rechtop te staan. ; Laat nu gekomen om de glimlach. De meesten van ons uiteindelijk met gepleisterde nep glimlach op ons gezicht. En laat face it, dat is gewoon niet geweldig. We willen allemaal doen alsof we kijken ook in geval van overvallen. De beste manier om dat te doen is doen alsof je op zoek bent weg van de camera en dan last minute doen de hoofd omdraaien en glimlachen. Je ziet fris en oogverblindend. ; Als u wilt bepaalde gebieden van uw lichaam te verbergen, een item te houden in de voorkant van dat deel als een tas of een jas of een corsage. Nooit snel, maar laat de persoon foto die u van beneden, zul je gewoon kijken 40 pond zwaarder op de top van de 10 die de camera normaal toevoegt. , En ja vergeet niet om te investeren in nep bruin or korsetten, waardoor je je er zo veel slanker. Ook niet vergeten dat effen kleuren maken je er dunner is en derhalve de all time favoriete zwart.

No comments:

Post a Comment