Friday 23 December 2011

Definitie van liefde: Wat is liefde

Woordenboeken hebben verschillende betekenissen voor dit woord. Maar als ik denk aan dit woord, mijn geest roept beelden op van allerlei mooie dingen die ik altijd in verband met dit woord. Bloemen, pralines, diners bij kaarslicht, harten, zacht speelgoed, kleding en parfums, (ik hoop dat ik niets weggelaten!) Dit zijn de woorden, die zijn synoniem voor love.but, hoe zit het met de gevoelens en emoties in verband met dit woord!
Ik herinner me opgroeien met sterren in mijn ogen en liefdesliedjes beltoon via mijn oren. Langzaam mijn dromen groeide groter en ik begon te wachten tot mijn Prince Charming om langs te komen en me met hem mee naar een prachtig land waar we zouden worden omringd door bedienden, goede kleding, bloemen en sieraden. Op een dag realiseerde ik me de waarheid over de liefde ... dat was veel meer dan materiële gemakken en voordelen.
Liefde is delen
Geloof me als ik zeg dat dit een van de belangrijkste ingrediënten van de liefde. Het is belangrijk om iemands hart te openen en te delen - pijn, vreugde, succes en mislukking, het is echt niet uit, zolang het hart is duidelijk. Liefde is eerlijk en wetende dat de andere persoon dezelfde manier ook, is het delen en losing ones remmingen en wetende dat de persoon aan de andere kant zal nooit veroordelend be voelt.
Liefde is Talking
Ja liefde praten. Het gaat over het spreken, vertellen en delen. Na enige tijd mensen beperken hun gesprekken te bespreken facturen, kinderen en huisdieren. Dit is zeker een indicatie van de dingen naar beneden heuvel. Breng de vonk weer door te beginnen een gesprek.
Liefde is samen tijd
Een paar minuten samen doorgebracht dagelijkse houdt weg de verveling. Ik maakte dit tot nu, maar het is omdat ik het gevoel dat er niets is zoals de tijd geïnvesteerd in een relationship.believe me, het loont! Zware werkschema's nemen veel tijd en moeite, dus het is belangrijk om dingen in perspectief.
Liefde is trouw
Liefhebben betekent waar te zijn, om onvoorwaardelijk liefde betekent om met heel je hart te geven aan een, en slechts een. Liefde is wanneer je je realiseert dat hij / zij is het beste dat je is overkomen en je wilt die persoon koesteren en de momenten doorgebracht met hem / haar tot de dood u scheidt.
Liefde is Being Friends
Liefde is bevriend met elkaar. Genieten van eenvoudige genoegens in het leven zoals het warenhuis, het vangen van een film of televisie kijken thuis, afgezien van een heleboel andere dingen, die de vrienden normaal doen!
Liefde is samen te kijken in dezelfde richting
Dit klinkt misschien cliche, maar het is true.love Is het hebben van dezelfde doelen en het nemen van stappen in die richting te maken uitkomen.
Ik wil graag eindigen met een van mijn favoriete citaten.
Liefde is de bloem van het leven, en bloeit onverwacht, en zonder de wet, en moet worden geplukt waar het is gevonden, en genoten gedurende de korte uur van de duur ervan.- DH Lawrence

No comments:

Post a Comment