Wednesday 14 March 2012

Sweet Nothings - gemakkelijk, gratis manieren om te zeggen 'Ik hou van jou'

U zegt dat de woorden, maar het nog steeds niet lijkt te krijgen door naar je partner. Je probeert je best om je liefde en aanbidding betuigen aan hen, maar ze nog steeds vragen om meer aanhankelijk. Ouch! Wat overblijft om te doen? Is de relatie gedoemd of is er een manier om dit probleem op te lossen?
Nou, geef niet op hoop gewoon nog niet! Er zijn tal van manieren om je affectie te tonen dat veel mensen over het hoofd. Het zijn deze lieve woordjes, dat een minnaar laten zien dat je echt zorg. Hier zijn een aantal gemakkelijk over het hoofd lieve woordjes die je kunt proberen zonder een cent:
Terug wrijft, schouder wrijft, en massages
Er is niets heel graag een goede back wrijven! Het voelt goed, plus uw minnaar zal meer dan gelukkig te worden aan de ontvangende kant. Het is ook een geweldige manier om dichter bij fysiek te krijgen.
Waardebonnen.
Herinner je je terug als je in de lagere school en als een cadeau voor Mother's Day je gaf je moeder coupons die u beloofd had de afwas doen of de woonkamer schoon? Dit was iets wat we deden in mijn elementaire lessen als een mooie, vrije manier te zeggen dat ik liefde en respect voor je. Het is een geweldige manier om je liefde en waardering tonen voor uw significante andere ook. Maak een kaart en een bos van coupons voor een gratis rugmassage of een gratis auto wassen. Meer dan waarschijnlijk zullen ze denken dat het leuk is!
Iets maken
Heb je een speciaal talent of vaardigheid? Laten we zeggen dat je de gitaar spelen. Waarom niet een liedje schrijven voor de degene die je liefde? Als je kunt naaien, maken ze zoiets als een deken. Als je breien of haken, zodat ze een sjaal. De leveringen kost je misschien een beetje geld als je niet al hebt, maar het zal zeker de moeite waard in het einde.
Creativiteit met woorden
Als Shakespeare had begon zijn sonnetten met Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw ... mensen kunnen hebben vermoed dat hij niet echt veel zorg voor de persoon die hij was over het schrijven. Zoek een manier om te zeggen ik hou van je zonder te zeggen dat ik van je hou. Zinnen als, ik hou van je, of bedoel je de wereld voor mij, zeggen hetzelfde en kan zelfs een grotere impact hebben in het hart van de ander. Bijvoorbeeld, mijn vriendje had een harde tijd te zeggen die drie woorden, dus in plaats daarvan zou hij zeggen dat ik waardeer je. Ik wist wat hij bedoelde, en door deze woorden en daden ik wist dat hij van me hield, zonder dat aan die drie kleine woorden te horen.
Pre-owned cadeau
Heb je iets dat je koesteren? Of het nu een knuffel uit de kindertijd of een favoriete boek, het geven van dat item aan uw significante andere laat zien dat u hen toevertrouwt met iets in de buurt en dierbaar voor jou. Het zou moeilijk zijn om deel met dat item, maar als je echt de liefde van de andere persoon kunt u er zeker van dat het in goede handen.
Liefde hoeft niet alleen maar een zin die u zeggen. Het is iets laten zien door middel van acties meer dan niets. Resultaat andere hoeveel u zorg in plaats van te zeggen het kan een nog diepere impact dan woorden alleen hebben. Als u laten zien dat u een oprechte poging te romantisch en te laten zien zorg te maken, zal het betekenen alles voor degene die je liefde. Wees niet bang om echt te laten zien hoeveel u zorg. Het kan uw relatie versterken en maken die band van de twee van je deelt het laatst voor het leven!

No comments:

Post a Comment